Counter Strike
  Cs 1.6 Ekstra Bilgiler
 
a texturelar daha canlı ve parlak görünecektir.0 yaptığınızda FPS artacağı gibi görsel kalitede düşme yaşanabilir.

/gl_texturemode [Texture Modunun ismi]
1-)GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
2-)GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
3-)GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR
4-)GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR

En kaliteliden kalitesize doğru sıralama:
4>3>2>1
En yüksek FPS verenden en az FPS verene doğru olan sıralama:
1>2>3>4
NOT: En yüksek FPS veren 1 ve 2. modları kullandığınızda uzaktaki nesneleri tam olarak seçemeyebilirsiniz.


/gl_wateramp # (0) -
Bu değişkenin 1 olması bazı haritalarda olan "sulardaki" dalgaların şiddetini(amp) arttırır.0 olarak kalması tavsiye edilir(FPS artar).


/gl_ztrick # (?) -

Özellikle 3dfx kullanan oyuncuların bu değeri mutlaka 1 yapması gerekiyor(FPS artışı).Diğer kartlarda da FPS'yi arttırdığı biliniyor ama bazı kartlarda "flickering" problemine yol açabiliyor.Artık deneyerek 1/0'ı sizin seçmeniz gerekiyor.

/r_drawviewmodel # (1) -

Bu değişkeni 0 yaptığınızda taşıdığınız silahı ve seçtiğiniz modelin kollarını göremezsiniz.Bu da daha az render edilen nesne anlamına geleceği için FPS'yi arttırır.

NOT:Bu değişkeni 0 yaptığınızda silahı görmeden oynamaya alışmak çok zor gelebilir.Buna rağmen bu değişkenin "0" olması o kadar da yadırganacak birşey değildir çünkü ekranda gördüğünüz tek şey crosshair olacağı için direk crosshair'e odaklanmak aiminizi geliştirecektir.Özellikle Scout ve AWP kullanan oyuncular için bu değerin "0" olması çok faydalı olabilir.

/r_dynamic # (?) -
Bu değişkenin 1 olması dynamic-lightning denilen uygulamayı devreye sokar ve FPS'yi düşürür.0 olarak atanması ise FPS'de artışa yol açar.

***Önerilen değer 0***

/r_decals #### (4096)

Her ne kadar r_decals single-player decallarından sorumlu olsa da,multiplayer oynarken de faydası görülmüyor değil.

***Önerilen değer 0***

/r_lightmap # (1) -
Bu değişkeni 0 yapmak haritalardaki ışıklandırma ve gölgelendirme modunu software moduna yakın bir tarza çevirerek FPS'yi arttırır.

***Önerilen değer 0***

/cl_himodels # (1) -
Bu değişkeni 0 olarak atamanız yüksek kaliteli model renderingini engelleyerek FPS artışına katkıda bulunacaktır.

***Önerilen değer 0***

/r_mirroralpha # (1) -
Bu değişkeni 0 olarak belirlemeniz bazı textureların yansıtıcı özelliğini kapatır ve bu da FPS artışına yol açar.

***Önerilen değer 0***

/r_shadows # (0) -
Bu değişkenin 0 olarak kalması FPS'nizin azalmamasını sağlar.

***Önerilen değer 0***

/r_mmx # (0)
Eğer MMX hesaplama modunu destekleyen bir işlemciniz varsa( P|| ve yukarısı,ayrıca celeronlar )
bu değişkeni 1 yapmanız tavsiye edilir.
 
   
 
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol